laupäev, 6. august 2016

Barcelona

Barcelona asub Lloret de Marist  ca 80 km kaugusel. Olin juba kodus eeltööd teinud, et kus lastega võiks käia ja mida vaadata. Lastega reisides tuleb enda soovid üsna tahaplaanile jätta :) Niisiis sõitsime mööda kiirteed Barcelonasse, kiirteemaksud ei ole midagi ületamatut. Kõige kallim oli vist 2 euri vmt. Läksime siis plaaniga käia Aquariumis ja siis hiljem shoppama. Loomaaeda oli ka tegelikult plaan minna, aga sellest hiljem. Jõudsime kenasti Aquariumi lähedale, seal oli üks maa-alune parkla, kuhu auto jätsime. Auto oli seal ca 4 tundi ja selle eest pidime välja käima 9 eurot. Parklast Aquariumi tuli natukene jalutada, ca 1 km. Piletid oleks netist ostes soodsamalt saanud, aga kuna me ei soovinud mingit jäika režiimi paika panna, siis otsustasime, et ostame koha pealt. Järgjekord oli nii pikk, et tundus, et jäämegi sinna. Minu üllatuseks liikus see väga kiiresti ja juba 10 - 15 minutit hiljem olime sees. Student ja teacher kaardiga saab soodukat.  Aquarium oli tore. Kõikide kalade nimesid ei osanud kohe lastele öelda, sest ei tulnud meelde, kuidas see eesti keeles on, aga tore oli ikkagi. Kõige enam pakkusid lastele huvi haikalad ja pingviinid. Kohe alguses oli koht, kus pidi kohustuslikus korras poseerima, et pilt teha ja hiljem muidugi määriti see pilt page ka :D Kuigi algselt öeldi, et ei pea ostma. Aga tuuri lõpus oli üsna võimatu sellest kõrvale hiilida. Samas tore mälestus, pilt maksis 10 eurot. Väljapääs oli läbi väikese poekese, kus olid müügil mänguasjad ja suveniirid. Ostsime kummalegi tüdrukule ühe karbi väikseid mereloomi, mis maksis 3 eurot. Nendega oli neil tore autos ja lennukis mängida. Peale seda külastust, oli väiksem tüdruk ikka väga väsinud ja shoppamise pidime ära jätma. Kui tagasi auto juurde suundusime, siis olid selle tee peale mustad mehed juba oma asjakesed laiali laotanud ja müüsid turistidele päikeseprille, kellasid, kotte jne. Enne auto juurde minekut, soovisid lapsed ikka neid lõvikujukesi lähemalt vaadata ja nii me siis käisime lõvide juures ka :) Tagasi Lloret de mari jõudsime ca 15 - 16 ajal. Tegime söögi, puhkasime ja siis tuli ette võtta tee randa. Seal oli tsenaarium sama, mis igal päeval. Kõige pealt ujuma ja siis mänguväljakule :) Ka sellel õhtul tahtsime välja sööma minna. Olin Tripadvisorist googeldanud odavaid restorane Loretis. Üks neist asus kohe 3 minuti jalutuskäigu kaugusel meie korterist. Vastuvõtt oli väga soe ja teenindus suurepärane. Restorani nimi oli Al Freskito. Üks sealsetest teenindajatest uuris, et kust me pärit oleme ja ütles, et ka tema on Eestis käinud. Kõik imetlesid muidugi meie laste blonde päid :) Kui olime kõhu täis söönud, toodi meile õhtusöögi lõpuks tasuta pits Limoncellot. Mõtlesime veel peale õhtusööki jalutada, et kõht tühjemaks saada ja vaadata, mis kaupa tänavatel müüakse, kuid väiksem laps oli taas väsinud ja pidime kiiresti koju minema.