laupäev, 6. august 2016

Costa Brava, Lloret de Mar

Esimesel hommikul ärkasime ca 10 ajal, kuna eelmine õhtu sai üsna hilja magama. Muidugi ei olnud meil süüa ja linn oli ka võõras. Otsustasime siis lihtsalt ringi kõndida ja vaadata, et kus me hommikust saaksime süüa. Ilm oli imeline, 30 kraadi sooja. Kõndisime lihtsalt mööda rannajoont (korteri juures randa oli 5 minutit kõndida). Seal astusime ühte kohvikusse sisse, kus küll korralikku hommikusööki ei saanud, aga saime värskelt pressitud apelsini mahla ja crossainti. Hommikusöök söödud, läksime autoga linna avastama. Tahtsime leida supermarketid ülesse, et endale toit külmkappi osta. Külaliskorterisse oli tervituseks vaid 1l veepudel, 1l Fanta ja hea šampus. Need tarbisime nädalaga ära :) Niisiis otsisime supermarketit. Leidsime supermarketi ja ka väga suure turu. Lloret de maris on teisipäeviti suur turg. Sealt leiab kõike - riietest puuviljadeni. Kuna oli palav, siis lapsed muidugi väga kaua vastu ei pidanud. Saime seal 1,5h ringi jalutada ja siis nad tahtsid ära minna. Terve turu läbi kõndimiseks ja ostlemiseks oleks kulunud 3 - 4 h. Kuna unustasime laste mütsid maha, siis ostsimegi turult lastele mütsid, endale sain väikese kotikese (kus reisi ajal telefoni ja sularaha hoida) ning hunnik puuvilju, tomateid jmt. Peale turul käimist, läksime ka üle tee asuvasse supermarketisse. Auto jätsime ka sinna supermarketi parklasse, et  saaks turul käia. Koju jõudes, tegime söögi (mõned võisaiad ja sõime puuvilju). Sellise palavusega ei taha eriti süüa. Seejärel valmistusime randa minema. Lapsed olid ju seda terve päeva oodanud. Suurem tüdruk on veega sõber ja vana kala, kuid väiksem kartis. Rannas olid suured lained. Väiksem tüdruk 3 esimest päeva ei tulnudki vette eriti. Istus kaldas ja vaatas, kuidas õude ujub. Julgustasime teda ikka vette tulema ja mõneks ajaks oli ta nõus issiga sinna isegi minema. Ranna ääres oli kohe suur mänguväljak, kus sai ronida, liugu lasta jne. Sellest mänguväljakust sai meile igapäevane peatuspaik. Kõige pealt ujuma ja siis mängima :)
Kui oli õhtusöögiaeg, siis otsustasime, et sõidaks Gironasse. Olime ju öösel tulnud ja ei näidnudki, milline see linn tegelikult välja nägi. Plaan oli siis ringi vaadata ja seal ka õhtust süüa. See oli parim otsus, mille tegime. Linna me eriti ei vaadanudki lõpuks, sest lapsed olid väsinud ja meil kõigil oli kõht tühi. Tiirutasime sihitult ringi ja vaatasime, millisesse toidukohta minna. Lõpuks märkasin ühte Wok Wok restorani. Kuna parkla oli ka seal lähedal (kusjuures tasuta), siis läksimegi vaatama, mis kohaga tegu on. Natukene eemal oli veel üks toidukohta ja oleksime peaaegu sinna läinud. Kuid õnneks mõtlesime ümber ja läksime wok woki. Restorani nimi siis Restaurant Wok, c/. Joaquim Vayreda, telefon 972 220 435. Soovitan soojalt sinna minna. Me oleks nagu paradiisi sattunud. Süsteem oli selline, et maksad teatud summa ja siis sööd palju jaksad. Seal oli riisi, nuudleid, erinevaid kastmeid, mereande ja molluskeid, sushit jne. Olin hullumas, nähes seda menüüd :) Nii ma siis paningi endale taldrikule kõike, mis vähegi ahvatlev tundus. Vähkidega oli see tema, et need olid letis toorelt. Kuid kõrval oli kohe kokk. Toored mereannid tuli siis taldrikule panna ja kokale viia, kes tegi seal koha peal asja söödavaks :) Kui me sinna maha istusime ja juba sõime, siis uurisin abikaasalt, et kas ta ikka hinda ka küsis, et palju see lõbu meile maksma läheb. Abikaasa raputas pead ja mina ohkasin. Olin valmis 100 euroseks ja enamaks väljaminekuks. Aga olime ju reisil ja mis seal ikka koonerdada. Toit oli imehea. Kui oli aeg arvet maksta, pidin heas mõttes minestama. Nimelt võeti selle söömaaja eest olematut hinda. Täiskasvanule oli see 13 euri ja lapsele 6 euri. Joogid pidi eraldi juurde ostma. No see oli ju nagu tasuta. Kõht head, paramat täis ning rõõm väikesest arvest, suundusime ööbimispaika. Ka sellel õhtul uinusime kohe :)