laupäev, 6. august 2016

Malgrat de Mar

Pühapäeval käisime Malgrat de Maris. See on see koht, kus mind hirmutas raudtee. Auto sai seal üsna ranna äärde suurde parklasse panna ja parkimine oli seal terve päeva tasuta. Tossa de Maris olid parklad üsna täis ja kõik tasulised. Hispaanias autoga sõites on üldse see, et mida väiksem auto, seda parem. Meil küll seekord läks õnneks ja ühtegi kriimu ei saanud. Kohalike autosid vaadates, tundus küll asi üsna hull. Me ei näinud peaaegu üthegi autot, millel ei oleks mõlki või kriimu.
Kohe kui jõudsime Malgrat de Mari ranna äärde, möödus rong. Hmm, asi ei olnudki nii hull kui ette kujutasin ja päevitamiskohtadest oli ta ikkagi eemal. Rannajoon oli üsna lai ja sinna viis laudtee erinevatest kohtadest. See oli rand, kus mul ei tekkinud klaustrofoobiat, sest see oli nii suur ja ruumi oli nii palju. Ei pidanud külg külje kõrval pikutama :)
Saime taaskord abikaasaga rahulikult rannamõnusid nautida ja lapsed vees hullata.
Peale päevitamist tegime ka ühe shopingu. Ranna ääres tänaval oli terve tänava pikkuses erinevaid putkasid. Sain lõpuks endale kleidi ja ostsime ühe käsipagasi juurde.
Meie apartmendi ainus negatiivne pool oli see, et juba kell 10 pidime korteri  vabastama. Küsisime ka hilisema lahkumise võimalust, aga kuna neil olid korterid kõik bronnitud, siis ei olnud see võimalik. Pidid jõudma korteri enne uute inimeste saabumist puhtaks teha. Lend läks meil alles kell 15.30. Enne Gironasse suundumist sõitsime niisama sihitult ringi kuni oligi aeg auto ära anda ja lennujaama suunduda. Kuigi Firefly autorendi kohta oli palju negatiivset netis, siis ma ei teagi, kas meil lihtsalt vedas seekord või me ei ole nii nõudlikud kliendid. Igatahes läks meil kõik kenasti ja mingeid summasid meie krediitkaardilt rohkem ei võetud.
Meile meeldis väga see reis ja tulevikus on plaan kindlasti sinna tagasi, kuid vahepeal käime ja avastame ka teisi sihtkohti.